- Hegemonia OTS http://www.hegemonia.pun.pl/index.php - Skrypty http://www.hegemonia.pun.pl/viewforum.php?id=7 - Most zwodzony http://www.hegemonia.pun.pl/viewtopic.php?id=14 |
RaFi - 2006-11-01 14:11:58 |
data/actions/scripts tworzymy: "mostek.lua": Kod:function onUse(cid, item, frompos, item2, topos) -------------Config---------- most_prawo1pos = {x=949, y=337, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[pierwszy sqm](prawo) most_prawo2pos = {x=948, y=337, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[drugi sqm](prawo) most_prawo3pos = {x=947, y=337, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[trzeci sqm](prawo) most_prawo4pos = {x=946, y=337, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[czwarty sqm](prawo) most_lewo1pos = {x=949, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[pierwszy sqm](lewo) most_lewo2pos = {x=948, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[drugi sqm](lewo) most_lewo3pos = {x=947, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[czwarty sqm](lewo) most_lewo4pos = {x=946, y=336, z=6, stackpos=1} -- gdzie sie rozlozy most[czwarty sqm](lewo) pod_prawo1pos = {x=945, y=337, z=6, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [pierwszy sqm] (prawo) pod_prawo2pos = {x=945, y=337, z=5, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [drugi sqm] (prawo) pod_prawo3pos = {x=945, y=337, z=4, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [trzeci sqm] (prawo) pod_prawo4pos = {x=945, y=337, z=3, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [czwarty sqm] (prawo) pod_lewo1pos = {x=945, y=336, z=6, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [pierwszy sqm] (lewo) pod_lewo2pos = {x=945, y=336, z=5, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [drugi sqm] (lewo) pod_lewo3pos = {x=945, y=336, z=4, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [trzeci sqm] (lewo) pod_lewo4pos = {x=945, y=336, z=3, stackpos=1} -- most jak sie podniesie [czwarty sqm] (lewo) wychodz = {x=950, y=336, z=6} -- pozycja gdzie teleportuje playera i zeczy gdy most zostaje zamkniety,a gracz lub zecz lezy na nim. idmostu = 405 -- id mostu jak sioe rozlozy idpodniesiony = 1190 -- id mostu jak sie podniesie(polecam deski [ ja uzywam magic walli].) -------end config-------------- if item.uid == 7666 and item.itemid == 1945 then doCreateItem( idmostu,1,most_prawo1pos) doCreateItem( idmostu,1,most_prawo2pos) doCreateItem( idmostu,1,most_prawo3pos) doCreateItem( idmostu,1,most_prawo4pos) doCreateItem( idmostu,1,most_lewo1pos) doCreateItem( idmostu,1,most_lewo2pos) doCreateItem( idmostu,1,most_lewo3pos) doCreateItem( idmostu,1,most_lewo4pos) doSendMagicEffect(most_lewo4pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo3pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo2pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo1pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo4pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo3pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo2pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo1pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo4pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo3pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo2pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo1pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo4pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo3pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo2pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo1pos,10) doRemoveItem(item.uid,pod_prawo4pos) doRemoveItem(item.uid,pod_prawo3pos) doRemoveItem(item.uid,pod_prawo2pos) doRemoveItem(item.uid,pod_prawo1pos) doRemoveItem(item.uid,pod_lewo4pos) doRemoveItem(item.uid,pod_lewo3pos) doRemoveItem(item.uid,pod_lewo2pos) doRemoveItem(item.uid,pod_lewo1pos) doTransformItem(item.uid,item.itemid+1) elseif item.uid == 7666 and item.itemid == 1946 then doTeleportThing(most_prawo1pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_prawo2pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_prawo3pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_prawo4pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo1pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo2pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo3pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo4pos.uid, wychodz) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo1pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo2pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo3pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_lewo4pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo1pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo2pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo3pos) doCreateItem( idpodniesiony,1,pod_prawo4pos) doRemoveItem(item.uid,most_prawo4pos) doRemoveItem(item.uid,most_prawo3pos) doRemoveItem(item.uid,most_prawo2pos) doRemoveItem(item.uid,most_prawo1pos) doRemoveItem(item.uid,most_lewo4pos) doRemoveItem(item.uid,most_lewo3pos) doRemoveItem(item.uid,most_lewo2pos) doRemoveItem(item.uid,most_lewo1pos) doSendMagicEffect(pod_prawo4pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo3pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo2pos,10) doSendMagicEffect(pod_prawo1pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo4pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo3pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo2pos,10) doSendMagicEffect(pod_lewo1pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo4pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo3pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo2pos,10) doSendMagicEffect(most_lewo1pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo4pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo3pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo2pos,10) doSendMagicEffect(most_prawo1pos,10) doTeleportThing(most_prawo1pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_prawo2pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_prawo3pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_prawo4pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo1pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo2pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo3pos.uid, wychodz) doTeleportThing(most_lewo4pos.uid, wychodz) doTransformItem(item.uid,item.itemid-1) else doPlayerSendTextMessage(cid,22,"Sorry, not possible.") end return 1 end w data/actions/actions.xml dopisujemy: Kod:<action uniqueid="7666" script="mostek.lua" /> Skrypt podobny jak na rooku, pod głównym rynkiem tylko, że widać uniesiony most w góre. |